Κυριακή 27 Σεπτεμβρίου 2009

ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ Η ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ19-20 ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΟ ΑΓΩΝΑ

Αγαπητοί συνάδελφοι,

Η Πληροφορική είναι ίσως το πιο πολύπαθο μάθημα στην εκπαίδευση. Ξεκίνησε με το Υπουργείο να αναγνωρίζει όλες τις ειδικότητες (θεολόγοι, φιλόλογοι, μαθηματικοί, φυσικοί) που είχαν λίγες ώρες σεμινάρια σε Η/Υ κατάλληλους για το μάθημα της Πληροφορικής ενώ οι απόφοιτοι από τα ΑΕΙ και τα ΑΤΕΙ πληροφορικής κρίνονταν ακατάλληλοι.

Στη συνέχεια δημιούργησε (και ακόμα δημιουργεί) δεκάδες ΑΕΙ και ΑΤΕΙ Πληροφορικής, παρόλο που ο κλάδος έχει κορεστεί. Και ενώ μας έκανε τη χάρη να μας θεωρεί τα τελευταία χρόνια κατάλληλους ως πληροφορικούς, δεν μας θεωρεί επαρκείς παιδαγωγικά για να την διδάξουμε. (Το αστείο βέβαια είναι, ότι μας θεωρεί παιδαγωγικά καταρτισμένους για μάθημα σε παιδιά Πρώτης και Δευτέρας Δημοτικού) Αλλά για όλα υπάρχει λύση, αν υπάρχει «θέληση». Και η λύση αυτή λέγεται ΑΣΠΑΙΤΕ.

Τι επέτυχε με αυτό; Γκρίνια μεταξύ των τμημάτων που θεωρούνται κατάλληλα και πιο κατάλληλα. Εκμάθηση ξένων γλωσσών και κυνήγι για μεταπτυχιακά, για την πολυπόθητη εισαγωγή στην ΑΣΠΑΙΤΕ. Είναι η γνωστή τακτική του «διαίρει και βασίλευε». Ας φαγωθούν μεταξύ τους για το ποιος είναι πιο πληροφορικός από τον άλλο. Ανάγκασε τους να πάνε και στην ΑΣΠΑΙΤΕ (από κάπου δεν πρέπει να ζήσει και αυτό το ίδρυμα) και όποιος αντέξει.

Και δυστυχώς πέσαμε στη παγίδα. Και φαγωθήκαμε μεταξύ μας. Ήρθε και η αναγνώριση του τμήματος Ψ.Σ του Πειραιά σαν καθηγητική σχολή και άνοιξαν οι ασκοί του Αιόλου.

Όλο αυτό τον καιρό, όσοι ασχοληθήκαμε με αυτή τη κίνηση, ακούγαμε διάφορες προτάσεις. Να γίνουν καθηγητικές σχολές όσες έχουν έστω και ένα παιδαγωγικό μάθημα. Να γίνουν όσες έχουν δυο. Να γίνουν μόνο τα ΑΕΙ. Να γίνουν μερικά ΑΕΙ και μερικά ΤΕΙ. Να στραφούμε εναντίων του τμήματος που έγινε καθηγητική σχολή και να το βγάλουμε από τους ΠΕ19 γιατί δεν είχε αρκετά μαθήματα πληροφορικής. Η αλήθεια είναι ότι η διάσπαση ήταν κάτι παραπάνω από βέβαια.

Καταλήξαμε να πάμε ΟΛΟΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ.

Πιο αναλυτικά:

1) Όσες σχολές είναι στους ΠΕ19-ΠΕ20 του Υπουργείου Παιδείας, να γίνουν καθηγητικές σχολές.

2) Οι πτυχιούχοι της ΑΣΠΑΙΤΕ να προηγούνται στους πίνακες (έως ότου διοριστούν). Και από του χρόνου να μην μπαίνουν απόφοιτοι Πληροφορικής στην ΑΣΠΑΙΤΕ.

Έτσι δεν θα υπάρχει ούτε ένας που να θίγεται.

Επόμενες κινήσεις μας:

Χρειάζεται πλέον να πιέσουμε προς κάθε κατεύθυνση τον κάθε υπεύθυνο (είτε πολιτικό κόμμα, είτε υπουργείο, είτε παιδαγωγικό ινστιτούτου) για να πετύχουμε τον σκοπό μας. Κάθε απόφαση μας, να συνυπογράφεται από όλους. Στείλαμε πριν λίγες μέρες επιστολή στον Τομέα Παιδείας του ΠΑΣΟΚ με μόλις 91 άτομα συμμετοχή. Επιβάλεται να είμαστε πολλοί περισσότεροι την επόμενη φορά.

Σε πρώτη φάση λοιπόν στέλνουμε mail στον Αλέξανδρο (alexandros.roniotis at gmail.com) με όνομα, επώνυμο, τηλ., σχολή ή γραφόμαστε στο tropologia. Η επιτυχία της κίνησης θα φανεί από τη συμμετοχή. Αν είμαστε μερικές δεκάδες, μάλλον δεν θα καταφέρουμε τίποτα. Αν είμαστε όμως εκατοντάδες ή ακόμα καλύτερα χιλιάδες, τότε θα καταφέρουμε πολλά. Δεν δικαιολογείται πλέον κανένας να μην συμμετέχει. Γιατί είναι κάτι απόλυτα ξεκάθαρο και ενωτικό που δεν αδικεί κανένα.

Σε δεύτερη φάση όποιος μπορεί συμμετέχει στα έξοδα του δικηγόρου (για το πάγωμα των πινάκων αν εφαρμοστεί άμεσα η τροπολογία). Μέχρι τώρα είμαστε 100 άτομα και το κόστος είναι περίπου 55 ευρώ ( + έξοδα συμβολαιογράφου για πληρεξούσιο). Αν μαζευτούμε 1000 άτομα το κόστος θα είναι 5 ευρώ. Όποιος έχει την οικονομική δυνατότητα βοηθά.

Σε αυτή την ΕΝΩΤΙΚΗ κίνηση καλούμε να συμμετέχει και ο σύλλογος αποφοίτων ΔΤΨΣ προσυπογράφοντας το υπόμνημα με το δίκαιο αίτημα μας. Δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα συνάδελφοι. Μαζί θα παλέψουμε αργότερα για την εισαγωγή της Πληροφορικής στην πρωτοβάθμια, για την αύξηση των ωρών στην δευτεροβάθμια, για την αλλαγή των αναθέσεων μαθημάτων Πληροφορικής και για την μετάταξη των μη Πληροφορικών στους κλάδους τους. Η συμμετοχή σας θα μας συσπείρωνε και θα μας δυνάμωνε ακόμα πιο πολύ.

ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΕ19-20

39 σχόλια:

  1. ΕΤΣΙ ΜΠΡΑΒΟ!!!
    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΠΕ19-20 ΕΝΩΜΕΝΟΙ!!!
    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΟΛΩΝ ΟΣΩΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ!
    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ...!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Κύριε Ρονιώτη γιατί δεν απαντάτε και δεν αναφέρετε τίποτα για το καθεστώς της Σβιτανιδείου και των Εκκλησιαστικών???Γιατί ζητάτε απ τους απόφοιτους του ΔΤΨΣ να ενταχθούν στον αγώνα σας όταν ΟΛΟΙ μα ΟΛΟΙ τους κατηγορείτε??Όταν ζητάτε να αφαιρεθεί ένα δικαίωμα που αυτοί οι απόφοιτοι το απέχτησαν με αγώνα και ΝΟΜΙΜΕΣ διαδικασίες???ΝΑΙ όλες οι σχολές να γίνουν καθηγήτικές αλλά γιατί ζητάτε να μην εφαρμοστεί κάτι που έγινε νόμος??
    Να απαντήσετε συγκεκριμένα σας παρακαλώ κύριε Ρονιώτη και αφήστε τις πομφόλυγες για του πολιτικούς που κυνηγάνε ψήφους!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καταρχήν δεν είμαι ο κ. Ρονιώτης…

    Πέρα από Σιβιτανίδειο και εκκλησιαστικά υπάρχουν ΠΔΣ, ΣΔΕ κλπ.
    Αλλά εμείς δεν θα λύσουμε τα θέματα ΟΛΩΝ των κλάδων!
    Επειδή βλέπω δεν είσαι ενημερωμένος θα σου πω το εξης:
    Στη συνέλευση που έγινε 12/9/2009 έδωσαν το παρών ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος του συλλόγου αποφοίτων ΔΤΨΣ και κατέθεσαν την πρόταση που είναι:
    «Το παιδαγωγικό να μην παίζει κανένα ρόλο στους πίνακες διορισμού-αναπληρωτών και όποιος διορίζεται και δεν το έχει να υποχρεούται να μπει ΑΣΠΑΙΤΕ μετά το διορισμό.»
    Ακόμα όμως περιμένουμε το κείμενο τους….Για αυτά που λέω ας με διαψεύσουν τα δυο άτομα του συλλόγου.
    Όσο αφορά τον αγώνα που έκαναν ξέρουμε ΟΛΟΙ πολύ καλά πως αν δεν ήταν συγκεκριμένο άτομο στο τμήμα δεν θα γινόταν τίποτα. Κι όσο για νόμιμες διαδικασίες, συμφωνώ αλλά πες μου γιατί η τροπολογία να περάσει ΝΥΧΤΑ αφού ήταν δίκαιη?? Γιατί καλοκαιριάτικα όταν είχαν γίνει ήδη οι αιτήσεις αναπληρωτών- ωρομισθίων?
    Το μένος όλων αγαπητέ μου έγκειται στο γεγονός ότι οι συγκεκριμένοι απόφοιτοι κινήθηκαν μόνοι τους παίζοντας κρυφτούλι. Η διαφορά των παιδιών που κινητοποιήθηκαν εδώ είναι ότι πάνε ΕΝΩΜΕΝΟΙ. ΟΛΑ ΤΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΜΑΖΙ..
    Και κινούνται στο ΦΩΣ της ημέρας και όχι με ΝΥΧΤΕΡΙΝΕΣ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ.
    Μπράβο σου Αλέξανδρε!!!
    Συγχαρητήρια σε όλους όσους ασχολούνται!!!
    ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΕΝΩΜΕΝΟΙ ΠΕ19-20!!!

    Κι επειδή γράφεις ανώνυμα, σου απαντώ ανώνυμα…

    Υ.Γ: Ας πάρει θέση τώρα ο σύλλογος αποφοίτων ΔΤΨΣ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα τα σχόλια είναι ανώνυμα...Επίσης το πρόβλημα με τα παραθυράκια μορίων αφορά και ΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΜΑΣ,είναι πολύ σοβαρό πρόβλημα και δεν καταλαβαίνω γιατί δεν αναφέρεται πουθενά!!!
    Καλό θα ήταν εσύ και όλοι όσοι βρίζουν,κατηγορούν,προσβάλλουν και υποτίμουν τους αποφοίτους του τμήματος ΠΡΩΤΑ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ και μέτα να λένε για νύχτες,κρυφτούλι και καλοκαιρινές τροπολογίες....
    Ξέρεις απο πότε έχουν κινηθεί διαδικασίες και προσπάθειες για το συγκεκριμένο θέμα?ξέρεις ότι έγινε πολλά χρόνια πριν μπει το άτομο που λες στη σχολή??Ξέρεις ότι υπάρχει απόφαση του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου πολύ πριν το καλοκαίρι?
    Και ξαναλέω...ναι παιδαγωγική επάρκεια σε όλο τον κλάδο ΠΕ19/20 ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΘΑΨΙΜΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ και αφαίρεση δικαιωμάτων!!!
    Και εγώ μπορεί να σχολιάζω ανώνυμα αλλα ούτε βρίζω ούτε κατηγορώ !!!
    Και είμαι πάρα πολύ καλά ενημερωμένη για τις συνελεύσεις και για πολλά άλλα γι αυτό αναφέρω τα παραθυράκια των μορίων και όχι μόνο...
    Δυστυχώς μου φαίνεται ότι μερικοι βάζουν τη μάσκα των κοινών συμφερόντων και της ενότητας για να εξυπηρετήσουν προσωπικά συμφέροντα...
    Ο σύλλογος αποφοίτων του ΔΤΨΣ έχει δημοσιεύσει επιστολή όταν ξεκίνησε αυτή η επίθεση και οι ύβρεις εναντίον του τμήματος..και νομίζω ότι και πάλι θα πάρει θέση..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αρχικά θα σου πω ότι κανένας μέσα από αυτή τη δραστηριοποίηση δεν έβρισε τους αποφοίτους του ΔΤΨΣ και γι’ αυτό τους καλούμε να υπογράψουν το υπόμνημα που όσα αναφέρονται εκεί δεν θίγoυν πρόσωπα. Για αυτό, ρώτα και το προεδρείο σας που ήταν στη συνέλευση. Οι διαδικασίες κινήθηκαν αλλά γιατί πήγατε ΜΟΝΟΙ σας?? Γιατί δεν καλέσατε και τα άλλα τμήματα του κλάδου ΠΕ19? Γιατί δεν απευθυνθήκατε στην ΕΠΕ που ασχολείται από το 1996 με το θέμα τότε που δεν υπήρχατε σαν τμήμα ακόμα? Ποιος μίλησε για θάψιμο δικαιωμάτων? Η τροπολογία θάβει δικαιώματα των υπόλοιπων τμημάτων και δίνει σε εσάς ένα ΕΞΤΡΑ δικαίωμα. Για το ποιος εξυπηρετεί συμφέροντα το βλέπουμε όλοι. Κάποιοι θέλετε να διοριστείτε και ΝΥΧΤΑ και για αυτό η γκρίνια σας για ΑΜΕΣΗ εφαρμογή της τροπολογίας. Γιατί δεν περιμένετε μέχρι να ξεκαθαριστεί η όλη υπόθεση με όλα τα τμήματα?
    Επειδή δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα με κανέναν απόφοιτο και το πρόβλημα μας είναι με το ΥΠΕΠΘ και το συντάκτη της τροπολογίας περιμένουμε επίσημα τη θέση του συλλόγου σας μετά τη συνέλευση της 12/9/2009. Κι αυτό γιατί τα όσα είπαν στη συνέλευση διαφέρουν σε περιεχόμενο με την αρχική επιστολή τους!
    Όσο για αντιπαράθεση και για ερωτήματα υπάρχουν και φορουμ. Το blog δημιουργήθηκε να ενημερωνόμαστε όλοι όσοι ΑΔΙΚΟΥΜΑΣΤΕ από την τροπολογία καθώς πρόκειται για την μεγαλύτερη ΑΔΙΚΙΑ όχι απλά στον κλάδο αλλά στην ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ τα τελευταία χρόνια.
    ΞΑΝΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ!!!

    ΥΓ: Για τα παραθυράκια μορίων συμφωνούμε απόλυτα αλλά η δραστηριοποίηση εδώ οφείλεται σε άλλο θέμα. Σε αυτό ας πάρουν θέση ΕΠΕ, ΕΠΥ, ΠΕΚΑΠ, ΣΤΕΜΠ κλπ που είναι επίσημοι σύλλογοι και εκπροσωπούν τον κλάδο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Επειδή δεν μ αρέσει να ακούω για νύχτες και δολοπλοκίες και μη ενημέρωση...
    Η ΕΠΕ συνάδελφε μέχρι το 2003 νομίζω δεν δεχόταν απόφοιτους απ όλα τα τμήματα...Γιατί λοιπόν όταν τα συλλογικά όργανα του ΠΕ19/20 και οι απόφοιτοι των άλλων τμημάτων σνόμπαραν καιθεωρούσαν ότι εμείς και πολλά άλλα ΑΕΙ δεν ανήκουμε στους Πληροφορικούς καν ποιούς να ενημερώσουμε??
    Αυτούς που κάποτε έκαναν διαχωρισμούς??Τώρα που ήρθε ξανά το θέμα των καθηγητικών σχολών θέλετε ενότητα όπως και εμείς θέλουμε...αλλά απ το 1996 μέχρι τώρα τα συλλογικά όργανα που ήταν??Γιατί τόσο καιρό είχαμε την ΑΣΠΑΙΤΕ(που για πολλά χρόνια βυσμα έμπαινε κι εκει),τα βυσμάτικά Μεταπτυχιακά? μέχρι τότε τι έκαναν τα τμήματα των ΑΕΙ που επικαλείσαι τώρα???
    Και δεν υπάρχει καμία γκρίνια συνάδελφε!!(αν θελεις να σε λέω έτσι γιατί μερικοί κι αυτο το αμφισβητούν...λες και εμείς δεν δουλεύουμε χρόνια στην εκπαίδευση και όχι μόνο)
    Και εγώ επιμένω να αναφερθεί το θέμα για τα παραθυράκια μορίων γιατί ξέρω άτομα που υπογράφουν και μιλάνε για ηθική όταν οι ίδιοι είναι χρόνια βολεμένοι μ αυτά τα παραθυράκια...και να μη βάζουμε μπροστά την ΕΠΕ,ΕΠΥ κτλπ....όχι οτι δεν μας συμφέρει δεν το αγγίζουμε...τα blogs είναι για ενημέρωση και για να λέμε την γνώμη μας γι αυτό υπάρχουν και τα σχόλια...την γνώμη μου λέω και εκφράζω απορίες...ούτε θέλω να τσακωθώ ούτε να προσβάλλω...
    Αυτά απο μένα..Να είστε καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Κύριε Ρονιώτη γιατί δεν πήρατε θέση για το Κυπριακό; Με τους ημιυπαίθριους χώρους τι θα γίνει; Πάτε καλά; Αντί να τον ευχαριστούμε τον άνθρωπο, του την λέμε και από πάνω;

    Κακώς απαντήσατε οι υπόλοιποι σε σχόλια αποπροσανατολιστικά. Πλέον μόνο με τη μεγάλη συμμετοχή μας μπορούμε να νικήσουμε. Δεν νοείται να υπάρχει αυτή τη στιγμή συνάδελφος ΠΕ19-ΠΕ20 και να μην συμμετέχει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Για να συγκεντρωθούν περισσότερα άτομα, πρέπει να το κάνουμε ευρέως γνωστό. Για παράδειγμα σε διάφορα εκπαιδευτικά portals...

    http://edra.gr/
    http://www.pde.gr/
    http://esos.gr/
    http://alfavita.gr/

    όπως και σε κάθε forum ή σελίδες εκπροσώπων σχολών Πληροφορικής, είτε είναι ΑΕΙ, είτε ΤΕΙ. Δεν αφορά το θέμα μόνο πτυχιούχους, άλλα και μελλοντικούς Πληροφορικούς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Διαφωνω με την πρόταση (2)(Οι πτυχιούχοι της ΑΣΠΑΙΤΕ να προηγούνται στους πίνακες + να καταργηθει η ΑΣΠΑΙΤΕ). Το δικαιοτερο θα ηταν να έχουν μπόνους μορίων προυπηρεσίας(γύρω στα 15 μόρια). Αν κάνετε αυτή την αλλαγή υπογράφω και με τα 2 μου χέρια, διαφορετικά θα το σκεφτώ (όπως και πολλοί άλλοι φαντάζομαι).
    (Σκεφτείτε το εξής: Εχω 30 μόρια προυπηρεσια, παίρνω σε 2 μήνες (ύστερα από πολύ κόπο) μεταπτυχιακό + 2η γλωσσα. Υπο τις σημερινές συνθήκες του χρόνου μπαίνω ΑΣΠΑΙΤΕ. Το θεωρείτε δικαιο να μην εχω την δυνατότητα να μπω ΑΣΠΑΙΤΕ του χρόνου και να περιμένω για να διοριστώ αυτούς που μπήκαν φέτος στην ΑΣΠΑΙΤΕ?)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κι άλλοι είχαν φέτος αυτά τα προσόντα και έμειναν απέξω. Βλέπω συνάδελφε κοιτάς αποκλειστικά και μόνο το συμφέρον σου.
    Τα παιδιά ξεκίνησαν μια προσπάθεια.
    Τα όσα πιστεύουν είναι δίκαια και δεν θίγουν κανέναν. (Σκέψου να μπεις σε 2 χρόνια ΑΣΠΑΙΤΕ τότε οι νυν κάτοχοι πάλι θα έχουν διοριστεί με την αβάντα 15 μορίων. Και σκέψου επίσης μόλις τελειώσεις την ΑΣΠΑΙΤΕ να έχουν όλοι επάρκεια...)
    Με μελλοντικές εικασίες δεν γίνεται τίποτα..
    Προσωπικά πιστεύω ότι είναι μια δίκαιη πρόταση και προς τους κατόχους ΑΣΠΑΙΤΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Συνάδελφοι προτείνω την πρόταση (2) να την διεκδικήσουμε με μια ρύθμιση από το ΥΠΕΠΘ ως έξτρα διορισμούς έναντι των 60-40 (ΑΣΕΠ-ΠΙΝΑΚΑΣ) ώστε όλοι οι συνάδελφοι που είναι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ να απορροφηθούν και όλοι οι υπόλοιποι να μην στερηθούν διορισμούς για πολλά χρόνια…Πιστεύω είναι μια δίκαιη πρόταση και ελπίζω να την λάβουν υπόψη όσοι ασχολούνται ενεργά με το θέμα μας. Στόχος μας είναι η ΕΝΟΤΗΤΑ και η ΜΑΖΙΚΟΤΗΤΑ στις κινήσεις μας.
    Περιμένω τα σχόλια για την πρόταση αυτή…

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Αυτό θα ήταν ούτως ή άλλο το ιδανικότερο, αλλά ποιος θα μας ακούσει. Εδώ δεν κάνουν διορισμούς σε αυτούς που πρέπει, θα κάνουν εξτρά;

    Πάντως κι εγώ συμφωνώ ότι τα παιδιά που έχουν μπει ήδη ΑΣΠΑΙΤΕ, θα έπρεπε να προηγηθούν, διότι έχουν κάνει τόση προσπάθεια για να μπουν και αν γίνουν όλοι καθηγητικές σχολές, αμέσως χαλάει τον προγραμματισμό τους.

    Άλλωστε, αυτοί δεν είναι πολλοί, αρκεί να σταματήσει η ΑΣΠΑΙΤΕ να παίρνει από του χρόνου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. ΑΣ ΚΛΕΙΣΕΙ Η ΑΣΠΑΙΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ 100 ΑΤΟΜΑ ΝΑ ΣΚΑΡΦΑΛΩΝΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΑΣ ΔΙΟΡΙΣΤΟΥΝ ΠΡΩΤΟΙ ΟΣΟΙ ΑΣΠΑΙΤΑΔΕΣ ΘΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ.. ΠΟΛΥ ΜΙΚΡΟΤΕΡΟ ΤΟ "ΚΑΚΟ"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αυτό που λέτε με την ΑΣΠΑΙΤΕ,η πρόταση 2 δηλαδή, βολεύει μερικούς και ειδικά τον κ.Ρονιώτη(http://www.aspete.gr/HRAKLEIO1.pdf) που πρωτοστατεί στον αγώνα...άρα ας μη μιλάμε για ισότητα...καλά έκανε και το ΔΤΨΣ τότε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Η πρόταση (2) θα ισχύσει εκτός του Ρονιώτη. Θα βγει εγκύκλιος και θα τον αποκλείει ονομαστικα...
    Πας καλά ρε μεγάλε????
    Είχε προσόντα και μπήκε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Καταρχήν κόψε την ειρωνία και το "ρε μεγάλε"να το λες σε άλλους που μιλάνε έτσι...έχω δικαίωμα να λέω την γνώμη μου και την είπα με ευγενικό τρόπο!!Μίλησα για μερικούς και ανέφερα το συγκεκριμένο άτομο γιατί ξεκίνησε τον αγώνα μιλώντας για ισότητα!
    Δηλαδή δεν κατάλαβα κάποιος που έχει τα ίδια προσόντα αλλά επειδή δεν δήλωσε Ηράκλειο και δεν μπήκε είναι λιγότερο ικανός???
    Κάποιος που έχει 5 χρόνια ωρομίσθιος είναι ανίκανος για να διδάξει αλλά κάποιος που δεν έχει μπει σε τάξη αλλά πέρασε ένα χρόνο απο ΑΣΠΑΙΤΕ γιατί ξέρει 4 ξένες γλώσσες είναι πιο ικανός???
    Σε παρακαλώ άλλαξε ύφος κι αν ψάχνεσαι για αντιπαράθεση και ύβρεις δεν θα σου κάνω την χάρη..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Η γνώμη σου στάζει ΧΟΛΗ για το συγκεκριμένο άτομο και είμαι σίγουρος ότι είσαι το ίδιο άτομο που έγραψε πριν καιρό το ίδιο πράγμα στο pde...
    Σαφώς και μιλάμε για ΕΝΟΤΗΤΑ του κλάδου αλλά εσύ στρέφεσαι εναντίον συγκεκριμένου ατόμου και δεν γνωρίζουμε αν έχεις προσωπικά μαζί του..
    Και αν θέλεις να ξέρεις ο κ. Ρονιώτης θα μπορούσε να μην ασχολείται αφού του χρόνου θα έχει παιδαγωγικό αλλά είναι προς τιμή του που ζητά να αποκτήσουν όλοι παιδαγωγική επάρκεια και κάνει αγώνα για αυτό. Όμως εσύ την πήρες ΝΥΧΤΑ και στρέφεσαι εναντίον των κινητοποιήσεων μας...
    Μπράβο σου Αλέξανδρε!
    Εγώ θα είμαι μαζί σου για ότι χρειαστείς..
    Μέχρι τώρα δεν συμμετείχα αλλά τώρα θα δηλώσω συμμετοχή και θα δώσω βροντερό παρών στον αγώνα μας για τον κλάδο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Χολή???Καταρχήν δεν τον ξέρω καν,επίσης δεν έχω προσωπικά με κανέναν...ανέφερα το ονομά του αλλά είπα για μερικούς(διάβασε πιο προσωπικά και μη βιάζεσαι να κάνεις τον δικηγόρο)που δεν έχουν μιλήσει επώνυμα άρα δεν μπορώ να αναφέρω ονόματα...και όχι δεν είμαι αυτός που μίλησε στο Pde γιατί είμαι γυναίκα και όχι αυτός που είπε ότι είπε δεν ξέρω και δεν με ενδιαφέρει!!!Είπα την γνώμη μου,ούτε τη χρωμάτισα ούτε την συνόδευσα με ειρωνία!!!
    Και εντάξει μην ορκίζεσαι ότι δεν συμμετείχες...όπως επίσης να μην ορκίζεστε για τα αγνά κίνητρα όλων...γιατί αν είχαν τόσο αγνά κίνητρα και το κάνουν ΜΟΝΟ για το καλό του κλάδου θα δέχονταν τον αντίλογο και θα απαντούσαν με επιχειρήματα και όχι με ειρωνία,βρισιές και επιθέσεις εναντίον όσων τολμούν να προτείνουν κάτι διαφορετικό απο αυτό που γράφουν στις επιστολές!!!Μίλησα για ισότητα όλων και παιδαγωγική επάρκεια σε όλους,ίσότητα στους διορισμούς και καμία διάκριση!
    Εγώ σ αυτό το θεατράκι δεν θα συμμετάσχω...κι αφού δεν σας αρέσουν οι διαφορετικές απόψεις τότε μιλάτε μόνοι σας...χαίρεται και άντε γεια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Και αν μετά οι κάτοχοι της Ασπαίτε έκαναν δικαστήριο; Δεν θα πήγαινε ούτε ένας ωρομίσθιος – αναπληρωτής σε σχολείο φέτος; Όλο το χειμώνα σε δικαστήρια να αλληλοσπαραζόμαστε;
    Και αν μας έλεγαν:
    -Γιατί ρε παιδιά δώσαμε τόσα χρήματα, χάσαμε 1 χρόνο να πηγαίνουμε στη Ασπαιτε και τώρα το πτυχίο μας ακυρώνεται..
    Τι θα απαντάγαμε;

    Την Ασπαιτε την γνωρίζαμε όλοι. Τους Ιουδες στον κλάδο μας, τους μάθαμε πρόσφατα.

    Και κακώς σου απαντώ. Και σε όποιον άλλον θέλει να σου απαντήσει του προτείνω να σκεφτεί το εξής: «Ποτέ μην λογομαχείς με έναν ανόητο, γιατί θα σε ρίξει στο επίπεδο του και θα σε κερδίσει με την εμπειρία του.»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Φίλε ανώνυμε, πάρε με τηλέφωνο να το συζητήσουμε. Μην κρίνεις κάποιον χωρίς να το ξέρεις καν.

    2810 391395 (μεσημεριανές ώρες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ιούδας και ανόητος κάποιος που τόλμησε να πει την γνώμη του??
    Δυστυχώς τα λόγια σου θυμίζουν άλλες εποχές...καθόλου δημοκρατικές...
    Φυσικά οι χαρακτηρισμοί και τα ρητά ταιριάζουν σε σένα...που μιλάς για αλληλοσπαραγμό λες και έχουμε εμφύλιο...
    Καλύτερα να κλείσει εδώ η διαμάχη που ΕΣΥ άνοιξες προσπαθώντας να επιβάλλεις τη γνώμη σου...μην εκτεθείς κι άλλο..ντροπή σου αυτό μόνο..συνάδελφε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Α, κι αν εφαρμοστεί ΜΟΝΟ το 1) δεν με πειράζει προσωπικά, αλλά θα είναι άδικο για όσους πήγαν ΑΣΠΑΙΤΕ τόσα χρόνια.

    Ή καλύτερα, ας κυρώσει τους φετινούς που μπήκαν ΑΣΠΑΙΤΕ και να ισχύσει το 2) για τους μέχρι πέρυσι.

    Και φίλε μου, αν ήθελα να μείνω ανώνυμος, νομίζεις δεν θα μπορούσα από την αρχή; Όμως, δεν έχω τίποτα να κρύψω και, προπαντός, να απολογηθώ και για κάτι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. ΕΛΑ ΝΤΕ. ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΚΟΡΗΣ ΤΟΥ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΥ. ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕΤΑ ΟΙ ΠΤΥΧΙΟΥΧΟΙ ΑΣΠΑΙΤΕ ΣΕ ΕΜΑΣ. ΟΛΟ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΘΑ ΤΟΝ ΒΓΑΖΑΜΕ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ??????????

    ΜΠΡΑΒΟ ΠΟΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΑΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΑΝΤΙΩΝ ΤΗΣ ΑΔΙΚΙΑΣ, ΤΟΥ ΡΟΥΣΦΕΤΙΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΙΣΩΠΛΑΤΟΥ ΜΑΧΑΙΡΩΜΑΤΟΣ.

    ΔΕΝ ΧΑΛΑΕΙ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ Η ΕΝΟΤΗΤΑ ΜΑΣ ΚΟΠΕΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Δεν πρόκειται να πάρω κανένα τηλ κύριε Ρονιώτη...μίλησες επώνυμα...είπα τη γνώμη μου για όσους έχουν μπει ΑΣΠΑΙΤΕ και τόλμησα να σε αναφέρω σαν παράδειγμα...δεν σε ξέρω καν!!άφησες τον καθένα να κάνει τον δικηγόρο σου μιλώντας με απίστευτη αγένεια,προσβολλές και ύβρεις και τώρα λες πάρε με τηλ???
    Μπράβο...αλλά δεν εκτέθηκα εγώ...είπα την γνώμη μου και εκτέθηκαν άλλοι δείχνωντας την παιδεία και το ήθος τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Τα παιδιά που ασχολούνται, τις προτάσεις τους μας τις είπαν και κάποιοι συμφωνήσαμε. Εσύ που διαφωνείς δεν μας είπες καμία πρόταση. Απλά πήρες την επάρκεια σου και δε σε απασχολεί. Κοιτάς το συμφέρον σου…
    Ε ναι λοιπόν, να διοριστούν οι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ γιατί δεν μπήκαν ούτε ΝΥΧΤΑ αλλά ούτε και πήραν την επάρκεια ΝΥΧΤΑ….Κι ας θιχτούμε κάποιοι στους διορισμούς. Τα παιδιά αυτά παλέψανε!!! Και στο κάτω κάτω πολλοί είμαστε εκείνοι που δουλεύουν 5 χρόνια ωρομίσθιοι και η ΑΣΠΑΙΤΕ υπήρχε πριν την 5ετία…
    Η επάρκεια σου αποκτήθηκε ΝΥΧΤΑ!!! Είσαι απόφοιτη του ΔΤΨΣ και απλά προσπαθείς να σνομπάρεις με κάθε μέσο την προσπάθεια κάποιων για άρση της ΑΔΙΚΙΑΣ…
    Πάντως ο Αλέξανδρος και προς τιμήν του σε καλεί σε επικοινωνία μαζί του…
    Είναι στο χέρι σου, να σου λυθούν οι απορίες που έχεις για το συγκεκριμένο πρόσωπο..
    Περιμένουμε τις προτάσεις σου...
    Έστω κι ανώνυμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Προφανώς δεν διαβάζεις καλά...ή δεν καταλάβες τι είπα..διαφώνησα με την πρόταση για την ΑΣΠΑΙΤΕ και είπα να γίνει όλος ο κλάδος ΠΕ19/20 καθηγητικός...Δεν σνόμπαρα και δεν έβρισα κανέναν...
    Αντίθετα με έβρισαν και δεν έχω καμία μα καμία απορία γιατί ξέρω πολύ καλύτερα απο όσους βρίζουν και υποτιμούν και τις δύο πλευρές...
    Επίσης με την εμπάθεια που δείχνετε προτείνω να πυροβολούνται όλοι οι απόφοιτοι του ΔΤΨΣ γιατί σύμφωνα με τα λεγομενά σας είναι συμφεροντολόγοι και σατανικοί...οπότε αν φύγουν αυτοί απ τη μέση θα υπάρξει κάθαρση...
    Εντάξει..τι άλλο να πω πια???νιώθω πως αν σας είχα απεναντί μου θα με λιθοβολούσατε...μόνο και μόνο επειδή είπα τη γνώμη μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Η γνώμη σου είναι ότι συμφωνείς για την πρόταση (1).
    Δεν μας λες όμως ΚΑΜΙΑ πρόταση-ρύθμιση για τους νυν κατόχους της ΑΣΠΑΙΤΕ..
    Γιατί??????
    Εμείς προτείναμε και είμαστε εδώ να ακούσουμε και να βελτιώσουμε κάθε πρόταση..
    Πρόταση για τους νυν κατόχους επιβάλλεται να έχουμε γιατί θέλουμε την ΕΝΟΤΗΤΑ του κλάδου…
    Πες μας την πρόταση σου για τους κατόχους ΑΣΠΑΙΤΕ….

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Η ΑΣΠΑΙΤΕ απ τη στιγμή που θα είναι ο κλάδος ΠΕ19/20 καθηγητικός δεν θα δέχεται άλλα άτομα...
    Σχετικά με τους κατόχους ΑΣΠΑΙΤΕ αν όπως λέτε δοθεί μπόνους μορίων θα είναι άδικο..οπότε αυτό που σκέφτομαι είναι η απορροφησή τους,με κάποια προτεραιότητα όχι όμως όλοι σε μια χρονιά,θα ήταν άδικο για τους άλλους αφού δεν υπάρχουν θέσεις...(αλήθεια πόσοι απο εσάς υπογράψατε στον δικαστικό αγώνα της ΕΠΕ για τις αναθέσεις μαθημάτων που μας κόβουν ώρες άρα και θέσεις??εγώ ήμουν μια απ τους 80 πανελλαδικώς, αν και ωρομίσθια και έξω απο συνδικαλιστικά όργανα..)όπως στις ειδικές κατηγορίες...όπως οι τρίτεκνοι..κάτι τέτοιο σκέφτομαι..και είναι καθαρά προσωπική μου άποψη..ούτε κάν έτοιμη πρόταση..οπότε και έχουν προτεραιότητα και επειδή δεν είναι πολλά άτομα θα διοριστούν και πιο νωρίς απ ότι αν περίμεναν στον πίνακα..
    Αν η ενότητα προυποθέτει φίμωση όσων διαφωνούν τότε συγγνώμη αλλά δεν θέλω καμία συμμετοχή...και να είστε ήσυχοι ότι δεν πρόκειται να σας ενοχλήσω ξανά...είμαι υπέρ της δημοκρατίας και της ελευθερίας απόψεων..δε δέχομαι ούτε να με προσβάλλουν ούτε να με βρίζουν...
    Ποτε δεν έβρισα,δεν είπα κακίες,προσβολές,δεν προκάλεσα και δεν ειρωνεύτηκα κανέναν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Αυτή την πρόταση την έκανε ένας συνάδελφος και αναγράφετε πιο πάνω στα σχόλια για ρύθμιση ως έξτρα διορισμών μέχρι την απορρόφησή τους και την υιοθετούμε πλήρως και εμείς!!!
    Άρα δε βλέπω λοιπόν σε τι διαφωνείς...
    Προτάσεις περιμένουμε συνάδελφοι από όλους...
    ΕΝΩΜΕΝΟΙ θα πάμε μέχρι τέλος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ναι, αλλά να σταματήσει και η ΑΣΠΑΙΤΕ να παίρνει από φέτος, γιατί όπως αυξάνει τους εισακτέους κάθε χρόνο, καμιά ώρα θα υπάρχουν 500 ΑΣΠΑΙΤΕ-ούχοι και μετά τι έξτρα διορισμοί να γίνουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Μ αρέσει πολύ το πως αλλάζουνε τα δεδομένα.... και το πως περνάμε στην ενότητα και γινόμαστε "συνάδερφοι" όταν όλοι οι άλλοι τρόποι έχουν εξαντληθεί. Νιώθω πολύ ωραία που ξαφνικά αποκαλείτε εμάς τους μέχρι πριν 2 μήνες άχρηστους απόφοιτους του ΔΤΨΣ συναδέρφους σας και να στε βέβαιοι πως θα προστρέξουμε να μπούμε σε αυτή την μεγάλη και ευτυχησμένη πλέον οικογένεια των ΠΕ19-20 που δεν έχουν πια τίποτα να χωρίσουν. Τρέξτε και σεις των ΤΕΙ μην ξεχάσετε. Θα σας έχουν στην οικογένεια όσο σας χρειάζονται όπως γίνεται και με μας και μετά... θα σας στείλουν εκεί που φαντάζεστε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Νομίζω ότι το να προηγούνται οι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ είναι μεγάλη αδικία. Κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να μοριοδοτήτε η ΑΣΠΑΙΤΕ. Γιατί ποιός ο λόγος να εξεταζόμαστε στο ΑΣΕΠ στα παιδαγωγικά? Συμβαίνει δε το εξης τραγελαφικό: κάποιος που γράφει στον ΑΣΕΠ στα παιδαγωγικά 85% δεν διοριζεται γιατί δεν κρίνεται παιδαγωγικά επαρκής, ενώ κρίνεται παιδαγωγικά επαρκής κάποιος που έχει ΑΣΠΑΙΤΕ και ας έγραψε στα παιδαγωγικά 55%!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Και εγώ συμφωνώ στο οτι δεν πρέπει να προηγηθούν οι κάτοχοι ΑΣΠΑΙΤΕ.Είναι απαράδεκτο να θέλουμε να τα βάλουμε όλα σε μια κοινή ενιαία βάση για όλους και να δεχόμαστε αυτό το πράγμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Υποθέτω ότι ο συνάδελφος θα εννοεί για τους πίνακες και διορισμό των κατόχων ΑΣΠΑΙΤΕ με ρύθμιση..
    Στον ΑΣΕΠ να πάμε όλοι με ίσους όρους..Αυτό εννοείται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Χωρίς να θέλω να απαξιώσω το φόρουμ θεωρώ ότι η συζήτηση μας προσβάλλει όλους...Δέν είναι δυνατόν η επαναστατικότητα να εξαντλείται σε θέματα διορισμών της εκπαίδευσης και ποια ομάδα ευνοείται παροδικά σε σχέση με κάποια άλλη. Δεν θεωρώ ότι η ενασχόληση με συλλόγους και ενώσεις αποσκοπεί στη διαχείριση ετερογενών συμφερόντων και προώθηση ιδιοτελών σκοπών. Πρέπει να οργανωθούμε γιατι ο κλάδος έχει ευτελίστει στο βωμό μικροσυμφερόντων. Απόδειξη: ο εργασιακός μεσαίωνας στον ιδιωτικό τομέα.
    Λύση: Διοργάνωση Γενικής Συνέλευσης, δέσμευση σε αρχές και αξίες, συσπείρωση, αγώνας. Συγκεκριμένα για την εκπαίδευση πρέπει να ξεφύγουμε απο προσωρινά βολέματα και να διαμορφώσουμε ένα πλαίσιο βασισμένο στην αξιοκρατία: ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ. ΜΙΚΡΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΘΗΚΗ ΣΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ.ΜΗΔΕΝΙΚΗ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΩΡΟΜΙΣΘΙΟΥΣ/ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΟΡΙΣΤΙΚΑΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ(ΠΧ ΣΙΒΙΤΑΝΙΔΕΙΟ).ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΟ ΔΙΟΡΙΣΜΟ!(ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΑΣΠΑΙΤΕ Η ΚΑΤΕΧΕΙ ΜΕ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΕΤΑΙ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ). ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΙ 2500 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ...ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΜΑΣ Η ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ...ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ ΘΑ ΣΥΣΠΕΙΡΩΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ Η ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΘΑ ΜΑΣ ΘΕΩΡΕΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΤΕΣ...

    1) είμαι απόφοιτος του τμήματος ΔΤΨΣ
    2) θεώρω οτι ο Α.Ρονιώτης έκανε καλή δουλεία και είναι παρήγορο οτι κινητοποίησε πληροφορικούς να διεκδικήσουν...Του εύχομαι το ταλέντο που διαθέτει κατά την άποψη μου να το αξιοποιεί σε πιό σοβαρά θέματα...να αναδειχθεί σε ηγέτη...όχι σε διαχειριστή...σκέψου το Αλέξανδρε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Alex αν αποφασίσεις να εκλεγείς σε ΕΠΥ ΕΠΕ ή να ξεκινήσεις κάτι καινούργιο για την Πληροφορική να ξέρεις ότι είμαστε αρκετοί που θα σε στηρίξουμε. Ένα μεγάλο ευχαριστώ φίλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Είσαι ο Μεγαλέξανδρος της Πληροφορικής. Ένωσες όλες τις φυλές της, και τις οδηγείς στη νίκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Συνάδερφοι είμαι πτυχιούχος του τμήματος Διδακτικής και Ψηφιακών,και ανήκω στην πρώτη "φουρνιά" φοιτητών(1999 έτος εισαγωγής).Θέλω να παραθέσω επιγραμματικά κάποια πράγματα γιατί έχω ανάγκη να το κάνω.Να ξεκαθαρίσω ότι έχω αποφοιτήσει απο το 2005 και δεν ασχολούμαι με την εκπαίδευση,δουλέυω στον ιδιωτικό τομέα σαν Consultant.

    1)Ολοι οι πληροφορικοί ενωμένοι πρέπει να δικεδικήσουμε τα εργασιακά μας δικαιώματα που είναι ανύπαρκτα!!!Μακριά απο διαιρέσεις,μικροαστικούς ατομικισμούς και αριβισμούς!!!Συλλογικότητα,μόνο έτσι θα παέι ο κλάδος μπροστά,είτε στον ιδιωτικό είτε στον δημόσιο τομέα.
    2)Ολοι οι Πληροφορικοί πρέπει να αντιμετωπίζονται σαν επιστήμονες ενιαία,να εκπροσωπούνται στο τεχνικό επιμελητήριο ή μέσω νέου επιμελητηρίου πληροφορικής και επικοινωνιών.
    3)Οπως Φυσικοί,Μαθηματικοί κτλπ να έχουν κατοχυρωμένο το δικαίωμα της παιδαγωγικής επάρκειας για διορισμό στην Ββαθμια εκπαίδευση.Ελεος!!
    4)Αλήθεια για το τμήμα μου!!!Ολοι οι συνάδερφοι μέχρι πριν κάποια χρόνια το σνομπάρανε και δεν μας θεωρούσαν συνάδερφους,χαρακτηριστικά φωνές εκ ΕΜΠ και ΕΚΠΑ ειδικά αντιχούσαν το μόνιμο τσιτάτο!!!"Εσείς καθηγητάκοι θα βγείτε".Οποίος μικροαστισμός και ρεβανσισμός!!!Τώρα κάποιοι ίδιοι κατηγορούν τους συναδερφους τους που δεν τους θέλανε καν στην ΕΠΕ και στα άλλα όργανα για μη συλλογική δράση!!!Ξύπνησε ο marx και η ταξική συνείδηση σε κάποιους μετά από χρόνια!!!Ελεος με την υποκρισία!!!Θα ξεράσω!!
    5)Εξηγούμαι!!!Ολοι οι ΠΕ19 τα ίδια δικαιώματα,διεκδικήστε το!!!Αλλά σταματήστε την υποκρισία,διότι τόσα χρόνια μας χλευάζατε και μας υποτιμούσατε με κάθε τρόπο σαν επιστήμονες και σαν συναδέρφους!!!
    6)Η παιδαγωγική επάρκεια να ισχύσει για όλους,αλλά όχι να αφαεραιθεί από το ΔΤΨΣ γιατί και καλά πήγε μόνο του!!!Την διαδικασία την ξεκινήσανε συνάδερφοι που θέλανε να ασχοληθούν με την εκπαίδευση απο το 2003,τότε που είμασταν μόνοι,γιατί εσείς δεν μας είχατε στους κόλπους σας,τόσο απλά και ξάστερα!!!Ειδικά για τους αποφοίτους της Διδακτικής κατέυθυνσης που είχανε μέχρι το 2006 20 μαθήματα παιδαγωγικά!!!Πως να το κάνουμε,τα παιδιά έχουν μεγαλύτερη παιδαγωγική επάρκεια!!!Για μετά το 2006 που η σχολή έγινε αμιγώς πιο τεχνική όντως έχετε δίκιο,τα ίδια μαθήματα με όλες τις άλλες σχολές κανανε!!!
    7)Ολοι μαζί συλλογικά θα πετύχουμε να δώσουμε αξιοπρέπεια στην επιστήμη και τον κλάδο μας!!!

    Καλό αγώνα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή