Κλείνω με το θέμα των ΠΕ19. Προχωρείτε σε αναγνώριση ως εντός εισαγωγικών- «καθηγητικής» σχολής του Τμήματος του Οικονομικού Πανεπιστημίου Διδακτική Τεχνολογίας Ψηφιακών Συστημάτων.
Σημειώνω βέβαια ότι από το Δεκέμβριο το ΣΑΠΕ έχει αποφασίσει να απαλειφθεί ο τίτλος «Διδακτική» και το κάνει μόνο «Τεχνολογίας Ψηφιακών Συστημάτων», ενώ θα έπρεπε να γίνει μια ολοκληρωμένη μελέτη και αξιολόγηση με συγκεκριμένα κριτήρια, με συγκεκριμένα διδακτικά και ουσιαστικά προσόντα, προκειμένου να δούμε ποιες σχολές εντάσσονται.
Εγώ λέω: Γιατί όχι όλες οι ΠΕ19 Πληροφορικής να μην ενταχθούν; Γιατί όχι όλες; Γιατί μία μόνο; Γιατί αυτή η επιλεκτική στάση; Όλες οι σχολές πρέπει να ενταχθούν και αν νομίζετε ότι πρέπει να επιβληθούν στα τμήματα Τ.Ε.Ι. και στα πανεπιστήμια αυτά κάποια επιπλέον μαθήματα ?όπως Διδακτική του αντίστοιχου συστήματος- τότε θα πρέπει να πάει.
Αναφέρομαι στον κ. Ταλιαδούρο συγκεκριμένα ?για να κλείσω την τοποθέτησή μου- ο οποίος όταν το 2003 έγινε μια ανάλογη ρύθμιση πάλι για μία μόνο σχολή, είχε τοποθετηθεί λέγοντας ότι δεν πρέπει να γίνεται αυτή η ρύθμιση για μία μόνο σχολή, αλλά θα πρέπει να δούμε συνολικά το θέμα.
Σας καλώ λοιπόν αυτά που λέγατε, κύριε Ταλιαδούρο, τότε ?σύμφωνα με την ενημέρωση που έχουμε από την Ένωση Πληροφορικών Ελλάδος που μας έχει δώσει τα Πρακτικά της Βουλής- να τα εφαρμόσετε τώρα, βλέποντας συνολικά το θέμα και όχι για μία μόνο σχολή. Θα έρθει ένας άλλος Υπουργός μετά και θα δει ένα άλλο τμήμα και θα πηγαίνουμε με αυτόν τον τρόπο! Αυτός δεν είναι σχεδιασμός! Γι’ αυτό λοιπόν σας καλώ να δείτε συνολικά το θέμα.
Ευχαριστώ, κυρία Πρόεδρε, για την ανοχή σας. ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ (Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων): Κυρία Πρόεδρε, παρακαλώ θα ήθελα να κάνω μια παρέμβαση.
ΠΡΟΕΔΡΕΥΟΥΣΑ (Βέρα Νικολαΐδου): Ορίστε, κύριε Υφυπουργέ.
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ (Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων): Κυρία Πρόεδρε, επειδή ο λαϊκισμός δεν έχει όρια και η έκφραση του λαϊκισμού συνήθως χρησιμοποιεί αβάσιμα επιχειρήματα, άδικες επιθέσεις και τα υλικά καλοστημένων βιομηχανιών λάσπης.
Για το συγκεκριμένο θέμα και μόνο, για το ΠΕ19 και το Τμήμα, το οποίο αναγνωρίζεται, οι επικριτές μας εισηγούνται να εφεύρουμε την πρωτοτυπία στη χώρα να καταργήσουμε τις παιδαγωγικές σπουδές ή, στο όνομα των παιδαγωγικών σπουδών, απόφοιτοι, οι οποίοι δεν έχουν διδαχθεί καν παιδαγωγικά μαθήματα, να έχουν τα ίδια επαγγελματικά δικαιώματα.
Θα απαντήσω λεπτομερώς το απόγευμα, διότι έχει και προσωπικό χαρακτήρα αυτή η επίθεση, η οποία γίνεται. Θα απαντήσω με τα στοιχεία, τα οποία έχει καταθέσει το Πανεπιστήμιο Πειραιώς, το Παιδαγωγικό Ινστιτούτο και όλοι όσοι πραγματικά έχουν το αίσθημα της ευθύνης σ’ αυτή τη χώρα.
Τα όρια του λαϊκισμού?ΒΑΣΙΛΕΙΟΣ ΚΕΓΚΕΡΟΓΛΟΥ: Σε μένα απευθύνεστε;
ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ (Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων): Δεν αναφέρομαι σε σας.
Τα όρια του λαϊκισμού είναι περατά. Δεν μπορεί να ισοπεδώνονται τα πάντα, να γίνονται αυτού του είδους οι επιθέσεις με αυτόν τον άδικο τρόπο. Εάν κάποιος μπορεί να μου πει πώς ένα τμήμα με δεκαοκτώ παιδαγωγικά μαθήματα δεν δικαιούται να έχει το δικαίωμα όχι του διορισμού, αλλά της δυνατότητας συμμετοχής στις εξετάσεις και ότι αυτό το τμήμα πρέπει να εξισώνεται με εκείνα που δεν έχουν κανένα σχετικό μάθημα παιδαγωγικών σπουδών, αυτό διαφοροποιεί το λαϊκισμό από την υπευθυνότητα.
Περιμένω επί του συγκεκριμένου θέματος, το απόγευμα που θα έρθουν απαντήσεις, να δω ποιοι πολιτεύονται με μέτρο την ευθύνη.
" ΑΝΔΡΕΑΣ ΛΥΚΟΥΡΕΝΤΖΟΣ (Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων): Δεν αναφέρομαι σε σας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα όρια του λαϊκισμού είναι περατά. Δεν μπορεί να ισοπεδώνονται τα πάντα, να γίνονται αυτού του είδους οι επιθέσεις με αυτόν τον άδικο τρόπο. Εάν κάποιος μπορεί να μου πει πώς ένα τμήμα με δεκαοκτώ παιδαγωγικά μαθήματα δεν δικαιούται να έχει το δικαίωμα όχι του διορισμού, αλλά της δυνατότητας συμμετοχής στις εξετάσεις και ότι αυτό το τμήμα πρέπει να εξισώνεται με εκείνα που δεν έχουν κανένα σχετικό μάθημα παιδαγωγικών σπουδών, αυτό διαφοροποιεί το λαϊκισμό από την υπευθυνότητα.
Περιμένω επί του συγκεκριμένου θέματος, το απόγευμα που θα έρθουν απαντήσεις, να δω ποιοι πολιτεύονται με μέτρο την ευθύνη."
Ποιος λαϊκίζει ρε guys; Ας μπει κάποιος στο link που έχω παρακάτω να μετρήσει τα μαθήματα από το πρόγραμμα σπουδών. Βρήκα 2 που είναι στο κύριο πρόγραμμα υποχρεωτικά και 6 που είναι ΕΠΙΛΟΓΗΣ από το 5ο εξάμηνο και πάνω!!! Άντε να μη μέτρησα καλά και να μου ξέφυγαν 1-2. Τα 18 μαθήματα που αναφέρεται ο Λυκουρέζος είναι μόνο λόγια εντυπωσιασμού. Διπλασίασε τον αριθμό τους και ξέχασε όλως τυχαίως να αναφέρει πως όλα τους είναι ΕΠΙΛΟΓΗΣ και όχι υποχρεωτικά!
Πολιτικός: δεν λέω όλη την αλήθεια, άλλα μόνο αυτή που με συμφέρει για να γίνω πειστικός και να παραπλανήσω το κοινό μου.
Εύγε και πάλι εύγε Λυκουρέζο!!!
http://www.ted.unipi.gr/lessons.php?lang=el
9 είναι μόνο για τους φοιτούντες τώρα στο τμήμα. Παλιότεροι φοιτητές είχαν μέχρι και 18 μαθήματα
ΑπάντησηΔιαγραφήΤέλιωσα το τμήμα το 2006. Μετρώντας την αναλυτική μου μέτρησα 17 παιδαγωγικά μαθήματα που εχω διδαχθεί. Πριν την αλλαγή του προγράμματος, στο πρόγραμμα της σχολής υπήρχαν περίπου 20 παιδαγωγικά μαθήματα
ΑπάντησηΔιαγραφήείπε κι άλλα ωραία ο Λυκουρέντζος. έβγαλε προς τιμή του Ταλιαδούρου το "μόνον"! Να πάνε τα τμήματα στον ΣΑΠΕ ή πως τον λένε. Βάλε τα νέα πρακτικά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέχασε ο Κεγκέρογλου να μας πει που ήταν το 93-2004
Είπε (αναφερόμενος στο ΔΤΨΣ): "Δε δικαιούται ένα τμήμα να έχει το δικαίωμα όχι του διορισμού, αλλά της δυνατότητας συμμετοχής στις εξετάσεις, ... κλπ κλπ"
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη συγκεκριμένη αερολογία τη χρησιμοποίησε 2η φορά. Η 1η ήταν σε απάντησή του στο www.meafora.gr.
Επαναλαμβάνω: οι απόφοιτοι της σχολής αυτής συμμετείχαν στον φετινό ΑΣΕΠ. Έκαναν δηλαδή αίτηση τα τέλη του 2008 και συμμετείχαν κανονικά στις εξετάσεις, χωρίς να χρειάζεται καμιά τροπολογία. Το επιχείρημα του βασικά είναι αρκετά εκτός τόπου και χρόνου. Πιθανότατα να χρησιμοποιήθηκε αυτούσιο το 2004 για να γίνει τότε η σχολή ΠΕ19...
Άλλα βασικά ερωτήματα για όταν επανέλθει:
1. Αναγνωρίζεται η παιδαγωγική επάρκεια σε όλους τους φοιτητές/απόφοιτους του τμήματος ή μόνο σε εκείνους που το πτυχίο τους έχει τον όρο "Διδακτική" μέσα. Ερωτώ γιατι πλέον στη σχολή Ψηφιακών Συστημάτων τα παιδαγωγικά μαθήματα δεν είναι 17-18 αλλά 3-5...
2. Αναφέρεται κάπου ρητά ότι το μεταπτυχιακό "Διδακτική της Τεχνολογίας και Ψηφιακά Συστήματα" δε θα δίνει παιδαγωγική κατάρτιση στο μέλλον;
3. Τελικά πώς εντάσσεται μια σχολή σε μια κατηγορία; Π.χ. πώς εντάσσεται μια σχολή με 18 και πλέον παιδαγωγικά μαθήματα στον κλάδο ΠΕ19 (Πληροφορικής ΑΕΙ) όταν τα καθαρά/αυτούσια μαθήματα Πληροφορικής δεν είναι αρκετά σε αριθμό για να χαρακτηρίσουν τη σχολή ως ΠΕ19; Δηλαδή οι απόφοιτοι των πολυτεχνικών σχολών που έχουν διδαχθεί περί τα 20 μαθήματα μαθηματικών εντάσσονται αυτοδίκαια και με το ίδιο πάντα σκεπτικό στο κλάδο ΠΕ03 των Μαθηματικών;
Συνάδελφοι μην ψάχνεται τι είπε ο κάθε υφυπουργός γιατί απλά λένε τα πράγματα όπως τους συμφέρει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚυριολεκτικά κάνουν ό,τι τους γουστάρει.
Για παράδειγμα με το σκεπτικό του Λυκουρέντζου το τμήμα της Διδακτικής Πειραιά δεν θα έπρεπε να είναι καν πληροφορικής με 18 παιδαγωγικά μαθήματα! Δηλαδή οι απόφοιτοι αυτού του τμήματος είναι μόνο για τα σχολεία και απλά δεν μπορούν να πάνε να δουλέψουν στον ιδιωτικό τομέα.
Όταν ήταν η ΝΔ στην αντιπολίτευση τα έχωνε στο ΠΑΣΟΚ για τους ΠΕ19/ΠΕ20 και τώρα γίνεται το ανάποδο... Βγαίνει τώρα και το ΛΑΟΣ μπας και μαζεψει καμια ψηφο. Καταντια...
Καλησπέρα,
ΑπάντησηΔιαγραφήέχω αναρτήσει σχετικό post στο pde και θέλω να ρωτήσω, καταρχάς, που μπορεί κανείς να δει τα προηγούμενα προγράμματα σπουδών του εν λόγω τμήματος με τα 17 και 18 παιδαγωγικά μαθήματα. Εγώ προσωπικά εψαξα αρκετή ώρα δε βρήκα παρά μόνο 3-4 στα Π.Σ. των τελευταίων ετών (πηγή: students.unipi.gr επιλέγεις προγράμματα σπουδών).
Έπειτα, όντως φαίνεται μεθοδευμένη η αλλαγή των παιδ/κων μαθημάτων ώστε να αναγνωριστεί η σχολή ως ΠΕ19 και στη συνέχεια και αφού εξέλειψαν τα συγκεκριμένα μαθήματα να γίνεται, επιπρόσθετα, και παιδ/κα επαρκής...
Τέλος, θέλω να ρωτήσω ποια είναι τα νομικά αιτήματα που σκέφτεστε να προβάλλετε αν κινηθείτε δικαστικά.
Εξίσωση της παιδαγωγικής επάρκειας σε όλες τις σχολές θίγει τους κατόχους διπλώματος ΑΣΠΑΙΤΕ ή αντίστοιχων μεταπτυχιακών παιδαγωγικών προγραμμάτων και αναιρεί τους κόπους, τα έξοδα και τις θυσίες στις οποίες υπεβλήθησαν για ένα χρόνο (ή και περισσότερο) για να έχουν σήμερα προσδοκία διορισμού...
Ακόμη, το αίτημα εξίσωσης, πρέπει να ζητά την αποσαφήνιση των όρων... Δε μπορούμε να έχουμε όλοι κάτι που έχουν και άλλοι και δεν ξέρουμε τι είναι...
Κι έπειτα, αυτή τη στιγμή διαπράτετται μία αδικία που οφελεί τους λίγους εις βάρος των πολλών. Μία αδικία εις βάρος όσων επέλεξαν, μέσα από την παιδαγωγική τους επιμόρφωση, όντας κάτοχοι ενός πτυχίου πληροφορικής να ασχοληθούν με την εκπαίδευση θα αναιρέσει επαρκώς την πρώτη...;
Επειδή σκέφτομαι να συμμετάσχω σε τυχόν δικαστικές διεκδικήσεις, σας παρακαλώ, αν υπάρχει τέτοια πρόθεση, όπως μου καταστήσετε σαφή τα αιτήματα σας.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.
email: apiv.politis@gmail.com